click here for info

Monday, January 5, 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya ingin menjemput syarikat atau individu perseorangan yang ingin turut serta dalam program #letsthinkothers bersama saya dalam membina perniagaan dengan visi utama adalah bagi membela dan membantu mereka yang kurang bernasib baik dalam kehidupan,Saya telah mengatur langkah yang pertama bagi menjayakan program ini dimasa yang terdekat dengan penubuhan koperasi diatas nama R&F charity bagi menyediakan medium dan peluang perniagaan yang konsistan dengan program program kebajikan ,Lantaran kesedaran kita bahawa setiap yang hidup pastikan mati dan 3 amalan sahaja yang berterusan walaupun kita mati iatu doa anak yang solah terhadap ibubapanya ilmu yang bermanfaat dan sedekah jariah dan apa yang saya faham tentang sedekah jariah ianya mempunyai banyak konteks untuk dihuraikan satu persatu satu namum begitu mudah untuk dijelaskan bahwa ianya tidak hanya perinci kepada wang dan harta kekayaan semata mata namum ianya begitu banyak sekali cara yang secara langsung kita semua tidak sedari dan pahala itu sentiasa mengalir kedalam akaun pahala kita,Fikirkan sejenak dalam kotak fikiran kita beberapa perkara ini

1. kita pagi petang siang malam asyik mencari rezeki dan kenal erti jemu dan mengeluh wahh bulan ini budget tak cukup
2. Kita sering kali bermusuhan akibat wang ringgit !
3.Kita mati langsung tiada apa yang boleh dibawa

cukuplah tiga perkara ini untuk difikirkan selama setahun kita pada tahun 2014 apakah sumbangan kita terhadap allah s.w.t dan apakah kebajikan yang telah kita lakukan terhadap sesama insan? tanya pada diri sendiri dan muhasabah diri anda dan semoga pada tahun 2015 ini keberkatan USIA yang kita kejarkan keberkatan AMALAN yang kita inginkan KEMURAHAN HATI dalam IBADAH yang kita inginkan...Jadi saya ingin menjemput mana mana syarikat atau individu perseorangan untuk menyertai program yang akan saya  lakukan ini bagi mencapai apa yang saya bicarakan diatas tadi yang sinopsis nya adalah saya cuma inginkan kita hidup dalam keberkatan dalam apa jua yang kita lakukan melalui program #letsthinksothers
jika anda berminat sila email butiran anda atau syarikat seperti berikut
1.Nama atau Nama syarikat
2.lokasi anda
3.Nyatkan kemahiran ,pekerjaan dan perniagaan anda
4. Visi dan Misi anda
kepada email saya iatu rijalshaari@gmail.com ,Cukuplah untuk anda membantu saya membantu insan yang lain dengan share info kepada seluruh medium media sosial anda dan semoga allah merahmati anda dan jangan lupa #letsthinksothers !

No comments:

Post a Comment